Харківський національний університет ім.В.Каразіна відкриє нову спеціальність - реклама і зв'язки з громадськістю. Про це повідомив "SQ" ректор університету Віль Бакіров. За його словами, ліцензія ще не отримана, але перспективи її одержання цього року гарні, оскільки вже є відповідні рішення вищих органів.

Як заявив В.Бакіров, реклама і зв'язки з громадськістю - це цікавий напрям підготовки фахівців. На кафедрі соціології та взагалі в університеті є спеціалісти, які займаються цими питаннями. "Область громадських комунікацій дуже важлива, оскільки на них будується все суспільне життя. Ми знаємо, яку величезну роль відіграє реклама в суспільному житті - і соціальна, і комерційна, і політична. Потрібно розуміти закони реклами, вміти протистояти її впливу і використовувати не для руйнівних, а для соціально корисних цілей", - зазначив В.Бакіров. За його словами, фахівці зі зв'язків з громадськістю "допомагають організаціям й установам підтримувати контакти з людьми, а також регулювати відносини всередині колективу і за його межами". "Це новий напрямок, що у нас розвивається практично й теоретично", - зазначив В.Бакіров.

Ректор університету відзначив, що ліцензійний обсяг майбутньої спеціальності - 120 осіб. "Ми зробили ліцензію з деяким запасом. Йдеться про денне відділення. Неважливо, скільки людина поступить цього року. Ми розраховуємо набрати хоча б на одну групу в 25-30 осіб. Буде дві групи - теж добре. З журналістикою, якої теж навчають в університеті, нова спеціальність конкурувати не буде", - зазначив В.Бакіров.

Він також поінформував, що за рік університет приймає на навчання 2,5 - 3 тис. студентів, а весь колектив ВНЗ зі студентами та викладачами становить близько 30 тис.осіб. У виші навчається близько 2,5 тис. іноземних студентів з 60 країн.