У державному бюджеті на 2011 р. не передбачені кошти на розвиток авіаційної галузі. Про це 25 лютого на засіданні ради з питань промислової політики при Харківській міськраді заявив генеральний директор Харківського державного авіаційного виробничого підприємства (ХДАВП) Анатолій М'ялиця.

"За нашою галузі було розроблено чотири державні програми. Що зазвичай відбувається з такою програмою? На першому етапі фахівці оцінюють програму, виносять свої пропозицію по ній. Далі йде її вихолощення у фінансових інститутах країни, потім кошти на неї ще раз урізають при формуванні бюджету. У кінцевому підсумку кошти на цю програму підприємства отримують у четвертому кварталі року, коли їх вже не можна використовувати. У результаті державні кошти розпорошуються - й ефекту ніякого", - заявив А.М'ялиця.

За його словами, виробництво на Харківському авіазаводі в 2009 р. "розвивалося швидкими темпами", а в 2010 р. "повернулося на рівень 2008 р.". А.М'ялиця підкреслив, що підприємству необхідна державна підтримка.

Довідка "SQ". Основною продукцією ХДАВП є літаки, розроблені в АНТК ім.O.Антонова. На початку 90-х років XX ст. ХДАВП перейшло на виробництво Ан-74 для потреб комерційної авіації, а починаючи з 1999 р. серійно виготовляє регіональний турбогвинтовий Ан-140. У 2007-2008 р. завод передав Лівії літак Ан-74, у травні 2009 р. - Ан-74ТК-300. У 2010 р. завод планував випустити три літаки Ан-74, один (Ан-74-Т-200А) призначений для постачання в Єгипет, ще два - Ан-74-ТК-200С - до Лівії.