У Харківського авіазаводу багато боргів, і тому кредитори можуть ініціювати процедуру банкрутства. Про це 22 травня заявив журналістам генеральний директор заводу Анатолій М'ялиця. Він також зазначив, що за час його керівництва (з 2008 р. - "SQ") сума боргу зменшилася з 2 млрд.грн. до 800 млн.грн. "У заводу багато боргів, тому будь-який кредитор може подати до суду. І суд вирішує, що робити з цією заявою. Це не я банкрутую завод, як дехто заявляють", - заявив генеральний директор.

За його словами, заяви до суду з приводу банкрутства заводу є. "А коли банкрутують завод, відбувається така ситуація: приходить арбітражний керівник і каже, що потрібно продати виробничий корпус і побудувати там магазин. Є і в нас один такий корпус. А результати такої роботи можете побачити на прикладі заводу ім.Шевченка. Я категорично проти таких підходів", - зазначив А.М'ялиця.

Він також повідомив, що на заводі розглядається питання про акціонування підприємства. "У сучасних умовах потрібно акціонування, і 100% акцій повинні залишатися у власності держави, щоб зберегти основний напрям роботи заводу. А далі - час покаже. Зараз, коли є борги, приватизувати завод не можна", - зазначив А.М'ялиця.
 

Довідка "SQ". Основною продукцією ХДАВП є літаки, розроблені в АНТК ім.O.Антонова. На початку 90-х років XX ст. ХДАВП перейшло на виробництво Ан-74 для потреб комерційної авіації, а починаючи з 1999 р. виробляє регіональний турбогвинтовий Ан-140. У березні авіазавод уклав контракти на постачання літаків Ан-74 до Казахстану і Туркменістану. Також у ХДАВП є контракти на постачання комплектуючих для літаків Ан-140.