Південна залізниця (ПЗ) за 9 місяців 2010 р. перевезла 50,7 млн. пасажирів. Про це 11 жовтня на нараді з підбиття підсумків роботи підприємства повідомив начальник статутного територіально-галузевого об'єднання "Південна залізниця" Віктор Остапчук. За його словами, географічне положення ПЗ на перетині внутрішньодержавних і міждержавних транспортних шляхів визначає її як одне із провідних українських підприємств з масових пасажирських перевезень. Дорога стабільно займає за обсягами пасажирських перевезень третє місце в Україні, поступаючись тільки Південно-західній і Придніпровській залізницям.

За словами В.Остапчука, за літо 2010 року дорога перевезла 23,6 млн. пасажирів. Улітку на добу поїздами Південної залізниці перевозилося близько 200 тис.осіб. На дорозі працювало 268 квиткових кас, і ПЗ "робила все можливе, щоб звести до мінімуму черги за квитками в період підвищеного попиту на них".

Начальник дороги повідомив, що відкриття нових кас в умовах економічної кризи недоцільне. "Потрібно згладжувати гостроту проблеми за рахунок пошуку організацій, готових узяти на себе продаж квитків, а натомість давати цим організаціям преференції. Але повністю вирішити проблему неможливо без залучення передових технологій", - зазначив В.Остапчук.

За його словами, в 2008 р. пасажирам Південної залізниці вперше в Україні була запропонована технологія резервування місць через інтернет з подальшим викупом квитків у спеціальних касах. Тим самим була створена альтернатива технології замовлення квитків за участю пасажира. "Вже 6,5 тис. осіб. Замовили квитки через інтернет", - зазначив В.Остапчук.

Начальник дороги повідомив, що наступним технологічним кроком на шляху вдосконалення інтернет-технології продажу квитків стала нова послуга: пасажир може у вагоні поїзда викупити зарезервований по інтернету квиток. Поки послуга діє тільки у фірмовому "Столичному експресі", і рівень продажу невеликий. "Потрібно більше рекламувати цю послугу, поширити її на всі потяги харківського формування, і вона буде матри попит", - зазначив В.Остапчук.