Цьогоріч Міжнародна спільнота звукорежисерів (Audio Engineering Society), як відомо, святкує своє 70-річчя. Отже, нинішня AES-2018, що 17 жовтня відкрилася в нью-йоркському конференц-центрі Джейкоба Джевітса, стала для Sennheiser та Neumann як мінімум подвійно ювілейною. Обидві компанії у цьому році також відзначають 90-ту річницю марки Neumann.Berlin, і звичайно ж, використали таку знаменну подію, як додатковий привід продемонструвати гостям виставки свої найоригінальніші та найдосконаліші продукти і рішення.

У виставковому павільйоні Sennheiser можна познайомитися з моделлю SK 6212, новим поясним міні-передавачем, котрий розроблений спеціально для бездротової мікрофонної системи Digital 6000. Новинка, що у продажу з'явиться вже на початку наступного року, відрізняється, перш за все, ультракомпактними розмірами, орієнтована на професійного користувача і позиціонується, як сучасне рішення для мовленневих студій телеканалів і радіостанцій, для театрів, музичних шоу, живих ефірів та різноманітних заходів, де для роботи зі звуком потрібен невеликий і легкий бездротовий передавач, здатний забезпечувати такий же якісний і стабільний аудіосигнал, як і будь-який з повнорозмірних цифрових передавачів Sennheiser серії Digital 6000.

Коллекция новейших аудиорешений от Sennheiser и Neumann на выставке AES-2018

Як повноправний член великої родини пристроїв Digital 6000, новий поясний SK 6212 сумісний не kbit з "рідними" приймачами 6000-ї серії. Він також може працювати з аналогово-цифровим накамернbv приймачем EK 6042, а в режимі Long Range - навіть з приймачем флагманської мікрофонної системи Sennheiser Digital 9000. Заряду змінної літій-полімерної батареї BA 62 вистачає на 12 годин безперервної роботи передавача, тому навіть впродовж багатогодинного ефіру акумулятор SK 6212 замінювати не треба. Потрібно тільки за пару годин до заходу повністю його зарядити. Оптимально, коли для цього буде використовуватися фірмова зарядна станція L 6000 з новим зарядним модулем LM 6062, котрий теж розроблений спеціально для моделі SK 6212.

На AES-2018 Sennheiser та Neumann також представили одну зі своїх нових спільних розробок - ексклюзивну бездротову мікрофонну систему ew 500 G4-KK205, яка у цьому році випущена обмеженою серією спеціально на честь 90-ї річниці марки Neumann.Berlin. Головна її відмінність полягає в тому, що ця модель комплектується бездротовим ручним передавачем з оригінальним конденсаторним капсюлем Neumann KK 205. Прямий нащадок знаменитих професійних сценічних дротових мікрофонів серії KMS, конденсаторний капсюль KK 205 спеціально створений для роботи з ручними передавачами Sennheiser SKM 2000, SKM 6000 і SKM 9000 та здатний передавати звук з характерними для мікрофонів Neumann винятковою якістю і природною чистотою.

Коллекция новейших аудиорешений от Sennheiser и Neumann на выставке AES-2018

Відзначимо також, що виставкова колекція студійного обладнання Neumann на AES-2018 включає відразу декілька ексклюзивних і надзвичайно цікавих пропозицій. Зокрема, на стенді компанії представлені унікальний U 87 Rhodium Set, професійний мікрофонний комплект, який цьогріч марка випустила на честь 50-ї річниці свого легендарного лампового U 87, а також не менш знаменитий U 67.

Ювілейний U 87 Rhodium Edition випущений разової серією загальною кількістю всього в 500 екземплярів. Кожен мікрофон виконаний у корпусі з родієвим покриттям, має свій індивідуальний номер, засвідчений окремим сертифікатом автентичності з особистим підписом Вольфганга Фрейссінета, Президента компанії Neumann.Berlin. Родій, як відомо, є одним з найбільш рідкісних дорогоцінних металів на Землі, значно рідкіснішим, аніж золото чи платина. Цьому металу не страшні ні волога, ні вплив кислот, сірки, хлору, фтору та інших агресивних речовин, він довговічніший, ніж інші метали і не тьмяніє з часом.

Коллекция новейших аудиорешений от Sennheiser и Neumann на выставке AES-2018

Ламповий U 67, нагадаємо, випускався з 1960 року. Мікрофон більш ніж півстоліття вірою та правдою служив професіоналам і аматорам звукорежисерської справи, ставши надійною і простою робочою конячкою студій звукозапису по всьому світу й справжньою легендою світової індустрії аудіо. Минули десятиліття, але особливий, фірмовий звук U 67 як і раніше потрібен людям. І цей один з найвідоміших лампових Neumann, відтворений за оригінальною заводською документацією 50-х років минулого століття, знову повернувся у серію. Нові U 67 поставляються в вінтажних кейсах, що, як і самі мікрофони, виробляються на німецькому заводі компанії Neumann.Berlin. До комплекту поставки окрім Neumann U 67 входять також фірмовий еластичний підвіс, мікрофонний кабель і блок живлення NU 67 V.

Само собою, на стенді Neumann представлені не лише ювілейні моделі. На AES-2018 компанія привезла сучасні професійні студійні мікрофони U 47 FET і M 149 Tube, а також майже всю нинішню лінійку TLM, розроблену для музикантів-початківців і ентузіастів звукозапису. TLM 102, TLM 103 і TLM 107 можна оглянути і випробувати в міні-студії, що її обладнано безпосередньо у виставковому павільйоні.

Однак, як то кажуть, і це ще не все. На нинішній AES Neumann вперше демонструє нове програмне рішення для мобільних пристроїв. Додаток називається Neumann.Control, він оптимізований для планшетів iPad і являє собою простий та зручний інструмент дистанційного керування активними двосмуговими студійними моніторами KH 80 DSP. Якщо коротко, то Neumann.Control дає змогу з високою точністю вбудовувати монітор до будь-якого акустичного середовища. Тобто, по-перше, оперативно підлаштовувати його звучання під особливості кожного окремого приміщення і схему розташування у ньому моніторів, а по-друге, вручну чи дистанційно (через інтернет) управляти монітором або калібрувати його.

Технології AMBEO на AES-2018

Sennheiser продовжує знайомити своїх гостей зі світом 3D-аудіо, демонструючи найновіші рішення для запису, обробки, мікшування і відтворення імерсивні звуку. І без традиційного сюрпризу, звичайно ж, не обійшлося.

Цього разу всіх відвідувачів павільйону компанії чекає цілий 3D-аудіо-трилер Final Stop. Аудіоосновою для приголомшливо реалістичної акустичної атмосфери цього короткометражного "фільму жахів" стали матеріали, що їх Роксана Бенджамін, сценарист і режисер проекту, записала за допомогою мобільної 3D-гарнітури AMBEO SMART HEADSET від Sennheiser.

Окрім цього на AES-2018 також можна ознайомитися з можливостями професійного обладнання для запису 3D-аудіо. Зокрема, наживо побачити і послухати такі високотехнологічні рішення, як мікрофон AMBEO VR Mic і мікрофонна система для запису просторового звуку Neumann KU 100 (т.зв. "штучна голова"), плюс одним з перших протестувати в роботі VR Mic у поєднанні зі спеціалізованим програмним забезпеченням MixPre-6 від Sound Device, анонс якого також відбувся на цій виставці.

Коллекция новейших аудиорешений от Sennheiser и Neumann на выставке AES-2018

Sennheiser також планує вперше продемонструвати можливості нового dearVR Spatial Connect, професійного набору програм для мікшування VR-аудіо, розробленого компанією Dear Reality спільно з фахівцями Sennheiser у рамках програми AMBEO. Демонстрація, як завжди, проводитиметься теж наживо, тому відвідувачі павільйону компанії не тільки побачать у роботі унікальну апаратуру для запису тривимірного аудіо, але почують, наскільки захоплюючим може бути справжній бінауральний звук. Між іншим, докладніше про деякі можливості dearVR SPATIAL CONNECT дивіться у нашому новому відео: