Харківський Єдиний дозвільний центр завершує перший етап впровадження програми електронного документообігу. Про це 30 червня повідомила журналістам начальник управління підприємництва та дозвільних процедур Харківської міськради Тетяна Чечетова-Терашвілі. В рамках програми буде сформований електронний архів на всіх суб'єктів господарювання, які зверталися до центру.

"Наступний етап розвитку електронного документообігу - це впровадження так званих електронних кабінетів. Підприємець, відкривши такий кабінет, зможе відправити по інтернету заявку в центр на отримання дозволу. Потім потрібно буде прийти в центр і вирішити з його співробітником питання підпису документів", - зазначила Т.Чечетова-Терашвілі.

За її словами, третій етап електронного документообігу стане можливим, коли на законодавчому рівні в Україні затвердять електронний документообіг з цифровим підписом. Тоді підприємець зможе придбати такий підпис і відіслати документи в центр, скріпивши їх підписом. Їх направлять на виконання дозвільним органам, а потім підприємець по інтернету отримає документи. Вже зараз на сайті Єдиного дозвільного центру існує можливість скористатися електронною книгою скарг і пропозицій. Окрім того, пропозиції та зауваження можна викласти в самому центрі на спеціальному терміналі в розділі "Зворотний зв'язок".

Довідка "SQ". Єдиний дозвільний центр (Червоношкільна набережна, 26) відкрився в Харкові 30 травня. Площа приміщення - 620 кв.м. Місця очікування відвідувачів обладнані засобами інформування. У центрі працює електронна система управління чергою.

Зараз документи приймають представники держустанов та адміністратори. З 1 січня 2012 р. представники дозвільних органів будуть працювати тільки в режимі консультацій, а всі документи будуть приймати і видавати тільки адміністратори. Зараз у центрі працює 15 державних адміністраторів.