Автобусну зупинку навпроти нового пересадочного терміналу на Холодній Горі (в районі ст. Метро "Холодна Гора", на вул. Полтавський Шлях у напрямку руху з Харкова) огородили парканом і закрили. Про це повідомили "SQ" перевізники й обурені пасажири, які стверджують, що до опівдня 25 серпня на зупинці не було ніяких оголошень про те, де тепер будуть зупинятися автобуси і маршрутні таксі.

Начальник КП "Харківський метрополітен" Сергій Мусєєв на питання про те, чому закрили зупинку, заявив, що на даній ділянці вул. Полтавський Шлях не існує ні зупинки, ні автовокзалу. "Чим керуються перевізники, які там працюють, не знаю. Можу лише припустити, що жадібністю", - заявив С.Мусєєв.

"Кожен автобусний маршрут має свій паспорт, у якому зазначені розклад руху, відзначені зупинки - проміжні та кінцеві. Всі інші дії водіїв є, м'яко кажучи, неправомірними, незаконними. Через хаотичну висадку та посадку, яку практикують деякі перевізники, страждають пасажири: вони піддаються небезпеці через інтенсивний рух транспорту. Приклад - вул. Полтавський Шлях, в районі ст.м. "Холодна Гора": тут регулярно, мало не щодня, відбуваються ДТП. У результаті грубих порушень перевізниками встановлених правил страждають люди. Метрополітен побудував зупинку - пересадочний вузол - і запропонував всім перевізникам підвищити якість своїх послуг. Але деякі перевізники відмовилися перевозити пасажирів цивілізованим способом", - зазначив начальник метрополітену.

За його словами, міська влада поставила завдання навести лад у сфері громадського транспорту. "Від себе можу додати, що навряд чи комусь подобається водій у трусах і з сигаретою в зубах, який нишпорить центральними вулицями міста у пошуках пасажирів", - заявив С.Мусєєв.

Довідка "SQ". Пересадочний термінал між станцією харківського метро "Холодна Гора" й автобусними зупинками, що знаходяться біля станції, відкрився 20 серпня, почав приймати пасажирів з 6 ранку 21 серпня. Довжина пересадочного терміналу 124 м, ширина - 6,5 м, кількість посадкових платформ - 12. Пересадочний вузол представляє собою критий павільйон з металоконструкцій, огороджений антивандальною сіткою. Посадка і висадка пасажирів здійснюється на платформах (висота відповідає першій ступені автобуса), перед якими надалі будуть розташовані автоматичні турнікети (аналогічні контрольно-пропускного пункту метрополітену). Основна система оплати проїзду - безконтактна електронна карта.

Це перший у місті пасажирський термінал такого типу. У перспективі аналогічні споруди планується побудувати на ст.метро "Героїв Праці" (біля кінотеатру "Познань"), біля ст.метро "Метробудівників ім.Ващенка" і "Спортивна", на автостанції біля ст.метро "Пролетарська", а також у центрі Харкова - біля ст.метро "Радянська".