Вице-губернатор Ю. Сапронов рассказал, какие супермаркеты не выполняют меморандум о ценах на социальные продукты Харківська облдержадміністрація (ХОДА) стежить за виконанням супермаркетами умов меморандуму про взаєморозуміння, підписаного ними з владою. Про це в ефірі обласного телебачення заявив заступник голови ХОДА Юрій Сапронов, передав офіційний сайт ХОДА.

"Цей меморандум підписаний не для галочки. Робота з реалізації домовленостей, які там зафіксовані, йде в постійному режимі і моніториться нами щодня. З керівниками мереж супермаркетів обговорюються проекти стендів, планшетів, виділених стелажів", - зазначив він.

За словами Ю.Сапронова, найкращих результатів вдалося досягти в торговельних мережах "Таргет", "Восторг", "Сільпо" і "Дігма". Мережа АТБ з завтрашнього дня розміщує по місту 25 білбордів зі слоганом, що обіцяють повернення грошей покупцям, які знайдуть той же товар дешевше. "Частково виконані умови меморандуму в супермаркетах "Клас", магазинах "Посад", відверто погано сьогодні з виконанням меморандуму в супермаркетах "Рост", "Фора" і "Велика Кишеня", - заявив він.

Довідка "SQ". Керівництво ХОДА 3 грудня підписало меморандум взаєморозуміння з харківськими виробниками продуктів харчування і власниками мереж супермаркетів міста. Згідно меморандуму, розмір надбавки до оптових цін виробників макаронних виробів, круп та цукру не повинен перевищувати 10%. На ковбасні вироби, вершкове масло, молоко, сметану і соняшникову олію - не більше 10% для торговельних мереж міст області і не більше 15% для магазинів у сільській місцевості. Надбавка на тверді сири і яйця в торговельних мережах міста не повинна перевищувати 12%, у сільських магазинах - 15%. Вартість м'яса не повинна бути вище 10% оптової ціни виробників. Меморандум підписали керівники торгових мереж "Таргет", "Клас", "Посад", "Сільпо", "Рост", "АТБ", "Восторг", "Велика кишеня", "Дігма".