"Енергетична служба КП "Міськелектротранс" потребує модернізації та реконструкції", - заявив 12 травня під час засідання постійної комісії Харківської міськради з питань транспорту, зв'язку і екології директор Департаменту транспорту і зв'язку міськради Сергій Дульфан. За його словами, на балансі КП "Міськелектротранс" знаходиться 59 підстанцій. "Немає жодної підстанції молодше десяти років. Є підстанції, які запускали в 1940-50 рр. Такого ж віку та кабельні мережі. Крім того, у нас постійні проблеми з крадіжкою кабелів електротранспорту", - зазначив С.Дульфан.

Як повідомив головний інженер КП "Міськелектротранс" Євген Житник, щомісяця підприємство потребує 8,9 млн.грн. "З них близько 5,4 млн.грн. - це відрахування в різні фонди, а 2 млн.грн. необхідні на запчастини, масла і так далі", - підкреслив Є.Житник.

Також С.Дульфан заявив, що щорічно зменшується субвенція з державного бюджету на перевезення пільгового контингенту в міському електротранспорті. "Якщо в минулі роки субвенція на перевезення пільгового контингенту становила 14-16% необхідного, то цього року - всього 10,2%", - підкреслив директор Департаменту транспорту і зв'язку.

Довідка "SQ". Збиток, нанесений КП "Міськелектротранс" крадіжкою кабелів електротранспорту, тільки за квітень ц.р. склав близько 900 тис. грн. Через розкрадання кабелів 10 травня о 7.10 на пр. Героїв Сталінграда зупинилися тролейбуси 1-го маршруту. Затримка тривала до 7.40. О 8.45 на пр. 50-річчя СРСР зупинилися тролейбуси 19-го і 35-го маршрутів.

Як повідомив у квітні харківський міський голова Геннадій Кернес, КП "Міськелектротранс" взяло банківський кредит у розмірі 70 млн.грн. під 16% річних. За словами Г.Кернеса, кошти, отримані за кредитом, підуть на погашення попереднього кредиту, кілька років тому взятого в банку "Актив" на виплату зарплати. "Щоб повернути кредит, "Міськелектротранс" буде заробляти гроші на ремонті та обслуговуванні рухомого складу. Ми ж не віддаємо ремонтну базу. Приміром, ми передаємо тролейбус в оренду за 1 гривню, але щоб відремонтувати його, підприємець повинен заїхати в наше депо і заплатити нашому слюсарю, який "на вагу золота", - підкреслив Г.Кернес.

Як повідомив генеральний директор "Міськелектротрансу" Сергій Почепецький, після підвищення тарифів виручка підприємства збільшилася до 250 тис.грн. на день. Раніше вона становила близько 160 тис.грн. на день. Очікується, що прибуток підприємства від перевезень складе 96 млн.грн. "Але все одно, з урахуванням усіх надходжень і витрат, при здорожчанні енергоресурсів дефіцит бюджету "Міськелектротрансу" до кінця року складе 88 млн.грн", - заявив С.Почепецький.

З 12 березня тарифи на проїзд у трамваях і тролейбусах у Харкові підвищилися з 1 грн. до 1,5 грн.