На Південному вокзалі Харкова у вересні введуть в експлуатацію електронну систему "Купуємо квиток без черги". Про це 25 серпня повідомили "SQ" в прес-службі Південної залізниці (ПЗ). Аналогів такої системи на інших залізницях країни немає, а за кордоном вони широко використовуються.

Як відзначили в прес-службі, система розроблена на ВАТ "Хартрон". Вона об'єднує термінали, каси та сигнальні табло над касами. Пасажир реєструється на терміналі (для цього потрібно натиснути сенсорні кнопки на його дисплеї) і отримує квитанцію зі своїм номером у черзі до певної касі. Якщо черга велика, то пасажир може зачекати, поки на сигнальному табло над потрібної касою не засвітиться його номер.

Як відзначили на Південній залізниці, на Північному терміналі Південного вокзалу обладнання для реєстрації пасажирів буде встановлено в залі очікування і в сервісному центрі на другому поверсі. Реєстраційний термінал буде також і в залі попереднього продажу квитків на вул.Слов'янській. "Спочатку касири видаватимуть квитки всім, хто зареєструвався і хто не зареєструвався. Але через якийсь час пасажири звикнуть до цивілізованої системи продажу квитків. Реєстраціяпрацюватиме для приміських кас і для кас дальнього сполучення", - відзначили в прес-службі.


 

Довідка "SQ". Магістралі Південної залізниці проходять через шість областей України. Протяжність становить більше 3 тис.км. Управління Південної залізниці знаходиться в Харкові.