У Харкові зараз працює 13 приватних автоперевізників замість 76, як це було до їх об'єднання та укрупнення. Про це 20 жовтня на засіданні постійної комісії Харківської міськради з питань транспорту, зв'язку та екології розповів директор Департаменту транспорту і зв'язку Харківської міськради Сергій Дульфан.

За його словами, раніше на маршрутах Харкова курсувало 1200 автобусів, після об'єднання перевізників - 926. С.Дульфан зазначив, що після реорганізації залишилися працювати тільки найкращі та великі перевізники, які присутні на ринку не менше 10 років. У них повністю укомплектовані штати співробітників, рухомий склад перебуває в хорошому технічному стані.

Як зазначив С.Дульфан, автобуси малої місткості, наприклад, "Газелі", повинні залишитися працювати тільки на невеликих маршрутах, на яких проїзд транспорту високої місткості може бути ускладнений. На інших маршрутах мають курсувати автобуси великої місткості. "Це допоможе в тому числі знизити вартість проїзду, адже зменшаться витрати перевізників, - наприклад, там, де працювали два водії, вистачить і одного", - зазначив С.Дульфан.

За його словами, автобуси Харкова перевозять у середньому 16-18% усіх пасажирів міста.