В районе "Барабашово" проложат дорогу, а возле станции метро "Киевская" построят двухуровневую развязкуДепартамент містобудування, архітектури та земельних відносин Харківської міськради розробив детальний план території в районі ТЦ "Барабашово" до вул. Шевченка. Згідно з планом, по території ТЦ "Барабашово" зроблять пробивання дороги. Про це в під час прямої телефонної лінії в газеті "Вечірній Харків" повідомила директор Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин міськради Тетяна Овіннікова. За її словами, пробивання стане продовженням проспекту 50-річчя ВЛКСМ, який, згідно з проектом, буде закінчуватися біля станції метро "Київська".

Окрім того, Овіннікова зазначила, що вже розроблений проект дворівневої розв'язки в районі станції метро "Київська". "Взагалі для Салтівки такі розв'язки необхідні. На мостах, провідних на Салтівку, постійно затори. Тож багаторівневі розв'язки дозволять вирішити деякі транспортні проблеми на дорогах", - додала Овіннікова.

Нагадаємо, що в ході міжнародного форуму "Інновації. Інвестиції. Харківські ініціативи!" головний архітектор Харківської області Михайло Рабинович заявляв, що на перетині вулиць Матюшенка й Шевченка в районі станції метро "Київська" буде побудований віадук довжиною 600 м. "У цьому районі діє табу на виділення земельних ділянок. Зараз уточнюються червоні лінії, конструкція мостового переходу. Віадук буде йти з вул. Весніна і з'єднається з мостом. Він закінчиться за існуючим маленьким мостом", - розповів Рабинович. У той же час, за словами архітектора, віадук вимагає ще облаштування з'їздів у двох напрямках, реконструкції трамвайних колій та інженерних комунікацій.

Довідка "SQ". У планах харківських архітекторів також є пробивання вул. Барабашова, яка повинна стати дублером вул. Академіка Павлова. "Цієї вулиці зараз фактично не існує. Пробивання дасть можливість розвивати район, який був кинутий, але в який вклали серйозні кошти. Розробка цього району несе не торговельну функцію, а житлову. Це ж пробивання дасть можливість ліквідувати два кола, через які відбуваються затори, - в районі станції метро "Академіка Барабашова" і кола в районі перетину вул. Блюхера та майбутнього пробивання", - зазначив Рабинович.

Окрім того, в Харкові планується розширення перехрестя вулиць Академіка Павлова і 50-річчя ВЛКСМ зі знесенням торговельних павільйонів у цьому районі. Також архітектори пропонують побудувати багатоярусні паркінги по вул. Академіка Павлова, на перетині вул. Клочківській та Бурсацького узвозу, а також на пл. Рози Люксембург.