Південна залізниця (ПЗ) розробила конструкцію платформ для ділянок дороги, де будуть проходити швидкісні поїзди. Про це 16 листопада повідомили "SQ" у прес-службі ДАЗТ "Укрзалізниця". Це нововведення генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак рекомендував для облаштування всіх зупиночних пунктів національного транспортного швидкісного коридору.

За даними прес-служби, одна з головних складових експериментальної новинки - павільйон спеціальної конструкції. У ньому можна сховатися від негоди, але його головне призначення - надійний захист від сильних потоків повітря, що створюються поїздом, який проходить із швидкістю більше 140 км/год. Сучасні комп'ютерні технології і системи супутникової навігації, застосовані в конструкції, дозволяють за допомогою інформаційних табло та гучномовців заздалегідь сповіщати людей про швидке проходження швидкісного поїзда.

Як уточнили в прес-службі, на всьому швидкісному напрямку Полтава - Красноград - Лозова вперше в Україні буде побудований єдиний технологічний мікропроцесорний комплекс, що включає централізацію стрілок і сигналів на станціях, автоблокування з тональними рейковими ланцюгами на перегонах і диспетчерську централізацію. Для розміщення нового електричного та мікропроцесорного обладнання на 11 станціях встановлюються спеціальні типові приміщення - блокові модулі, випуск яких налагоджено Красноградським заводом металоконструкцій служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд Південної залізниці.

Довідка "SQ". До 1 березня 2012 р. ділянка Полтава - Лозова (Харківська обл.) буде електрифікована. Довжина ділянки становить 176 км. Після електрифікації на маршруті Львів - Київ - Полтава - Донецьк будуть ходити швидкісні поїзди.