"Зараз у газети "Слобідський край" дуже невеликі тиражі. У вересні 2009 р. наклад становив близько 7 тис. примірників. Тому я прагну збільшення тиражу", - заявила "SQ" головний редактор газети Вікторія Лукашова. За її словами, редакція складе перспективний план розвитку газети на п'ять років до 2015 р. "Якщо вдасться до початку 2011 р. довести тираж  до 25 тис.  - це буде перемога. А до 2015 р. потрібно довести наклад мінімум до 50 тис. примірників", - відзначила В.Лукашова.

За словами В.Лукашової, є прибуткові видання, а є видання, які лише забезпечують свою діяльність. Великі корпорації, які мають свої ЗМІ, й у тому числі пресу, дотують її. "Але ми можемо організувати роботу комунального підприємства так, щоб воно працювало на самозабезпеченні й при цьому забезпечувало гідну зарплату журналістам. Такі можливості є, і я їх бачу. Потрібно докладно ознайомиться з положенням справ у газеті й зробити першочергові кроки, щоб трудовий колектив газети не почував себе в стані хронічної тривоги", - відзначила В.Лукашова.

Вона також відзначила, що сайт газети стане повноцінним засобом інформації. Зараз він має 300 відвідувачів на день.

Cправка "SQ". Перший номер газети "Слобідський край" вийшов 10 березня (по старому стилю) 1917 р. під назвою "Пролетарій". Потім газета називалася "Комунар", потім "Харківський пролетар". З 1934 р. газета одержала назву "Соціалістична Харківщина", з початку 90-х - "Слобідський край". Засновники газети - Харківська облрада, Харківська облдержадміністрація й трудовий колектив видання. В 2009 р. у зв'язку із кризою газета скоротила штат журналістів на шість чоловік. Обсяг підписки на газету в 2009 р. склав 7,5 тис. екземплярів, наклад з урахуванням продажів у роздріб - близько 10 тис.