После открытия "Алексеевской" интервал между поездами на этой линии метро может увеличитьсяДо відкриття станції "Олексіївська" КП "Харківський метрополітен" не буде купувати новий рухомий склад. Про це 10 грудня повідомив журналістам директор Департаменту транспорту і зв'язку Харківської міськради Сергій Дульфан.

"У зв'язку зі зміною законодавства Харків не може придбати вагони російського виробництва, незважаючи на проведений тендер. Те, до чого ми йшли практично рік, стало безглуздим. Зараз продовжуємо роботу і готуємося провести новий тендер", - заявив С.Дульфан.

За його словами, у зв'язку з тим, що не були куплені додаткові вагони, інтервал між поїздами на Олексіївської лінії харківського метро після відкриття станції "Олексіївська" може бути збільшений.

Довідка "SQ". Станція метро "Олексіївська" харківського метрополітену буде відкрита 21 грудня.

Харківський метрополітен займає друге місце в Україні за протяжностю (35,59 км), а також за кількістю перевезених пасажирів (у середньому близько 800 тис. пас. на добу). У харківському метро - 28 станцій, рухомий склад - 321 вагон. Регулярний рух поїздів першою лінією метрополітену з 8 станціями експлуатаційної довжиною 9,8 км було відкрито 22 серпня 1975 р. у 1984 р. було відкрито рух Салтівською лінією, в 1995 р. - Олексіївською лінією. Час проїзду пасажирами відстані між кінцевими станціями ліній для Холодногірсько-Заводської лінії складає в середньому 28 хв., Салтівської - 18 хв., Олексіївської - 13 хв.

Після відкриття двох нових станцій Олексіївської лінії - "Ботанічний сад" і "23 Серпня" - з'явилася необхідність у закупівлі нового рухомого складу. Три нові потяги були придбані на ВАТ "Метровагонмаш".

ВАТ "Метровагонмаш" до 1992 р. називався "Митищинським машинобудівним заводом". Підприємство спеціалізується з розробки, проектування і виготовлення рухомого складу для метрополітенів і залізних доріг. Вагони метро використовуються в Росії, Україні, а також у Будапешті (Угорщина), Мінську (Білорусь), Софії (Болгарія) і Тбілісі (Грузія). Підприємство входить до складу "Трансмашхолдингу" (Росія).