Графічні ролики зазвичай набагато дешевші у виробництві, ніж зйомочні. Тому компанії з метою оптимізації бюджету обирають анімаційний варіант реклами свого продукту чи послуги. Та чи буде він ефективним?
У якому випадку анімація підійде для вирішення задач бренду, а коли не варто покладатися лише на графіку – розглянемо у нашій статті.
До яких задач анімація пасуватиме якнайкраще?
- Показати як працює
Рекламувати інтерфейси та послуги набагато зручніше у вигляді анімованих відео. Доведено, що люди сприймають 80% інформації тоді, коли бачать «як воно працює», а не просто читають про це. Якщо створити інфографіку або просте 2D з інструкцією оплати ваших товарів чи послуг через термінали, то дзвінків та повідомлень на гарячу лінію буде значно менше. А анімація дозволить оформити його недорого та яскраво.
- 2. Реклама в інтернеті
Часто маркетингова стратегія не передбачає виходу продукту на ТВ та планує лише інтернет-просування. Тоді є сенс використовувати анімаційний ролик. Для визначення виду анімації важливо спиратись на два фактори.
- Дослідження своєї ЦА – який контент їм подобається? Молодій авдиторії цікаві більш динамічна «моушн» анімація, тоді як консервативна ЦА схильна сприймати персонажну графіку.
- Ваше повідомлення – що ви хочете сказати цим роликом? Якщо важливі цифри – тоді це інфографіка, якщо преміальність продукту – обирайте сучасне 3D та візуальні ефекти.
- 3. Яскрава задача
Виділитись в рекламному кластері, нестандартно подати свій продукт – такі цілі ставлять замовники анімаційних роликів перед агентствами. Дійсно, анімація може вигідно підкреслити лонч нового продукту або яскраво нагадати про старий. Навіть великі бренди, як Coca-Cola, Red Bull, M&Ms користувалися перевагами графічної подачі реклами та варто пам’ятати про головну умову. Найпершим фактором успішної анімації в рекламі є ІДЕЯ.
Жоден вид графіки не врятує продукт від невдалої ідеї, адже основна задача реклами – зачепити споживача, викликати емоції. І будь-яка анімація тут лише інструмент.
Коли НЕ варто використовувати анімаційні ролики для реклами?
- Коли комунікація бренду надто серйозна та «доросла»
- Коли мета лише здешевлення без ідеї та змісту
- Коли вони занадто довгі (анімація має бути динамічною)
- Коли повідомляєте сумні новини або неприємні для споживача умови співпраці
- Коли не впевнені в якості послуг підрядника
Якщо ви не знайшли себе у цьому переліку, проте маєте ідею та бажання ре«анімувати» свій бренд яскравим відео – тоді анімація стане вашим найкращим рішенням.