Мабуть, запити, пов'язані з пошуком підходящої нерухомості, є найбільш популярними в інтернеті. В цьому аспекті прекрасно себе зарекомендувала відома компанія ЛУН, яка створює ефективні сервіси пошуку нерухомості. З їх допомогою можна легко знайти різну нерухомість як в Україні, так і за кордоном.

Однак останнім часом цю компанію все частіше пов'язують з новобудовами, вірніше з пошуком об'єктів в нових будинках і житлових комплексах. Тому було прийнято рішення про ребрендинг, вірніше навіть створення відгалуження ЛУН у вигляді компанії Flatfy.

Для чого було створено Flatfy?

Фактично, цей ребрендинг необхідний для того, щоб благополучно вивести пошуковий український сервіс на міжнародний ринок. Компанія Флетфай відповідає суто за пошук нерухомих об'єктів на вторинному ринку. Раніше бренд Flatfy вже був використаний для зарубіжних пошукових сервісів, так що це не зовсім новинка. Тепер він зможе представляти «вторичку» в якості українського пошуковика. Тож, виходить, що ЛУН розділили на два окремих бренда - один з яких призначений для новобудов і зберіг свою колишню назву, другий - Flatfy - для пошуку вторинної нерухомості.

Втім, існують і інші не менш затребувані проекти ЛУН - Dobovo для пошуку подобової оренди квартир і ЛУН Місто, який повністю присвячений Києву. Таким чином компанія охоплює практично всі пов'язані з нерухомістю сфери. У компанії обіцяють, що ребрендинг ніяк не відіб'ється на якості роботи сервісів перш за все тому, що вони працюють на різних доменах. Мало того, тут дають позитивний прогноз щодо майбутнього обох бізнес-підрозділів.

Основні причини для проведення ребрендингу

Фахівці компанії готові виділити 3 основні причини, які привели до даного рішення. Це:

  • нестиковка аудиторії сайту з рекламною активністю компанії - реклама подається щодо новобудов, а більша частина аудиторії цікавиться вторичкою
  • успішний запуск iOS-додатку Bird, що допомагає орендувати квартири в Києві
  • сумнівна якість контенту по вторинному ринку, який агрегується на сайті ЛУН і негативно впливає на бренд.

Як би там не було, а рішення вже прийнято, і швидше за все воно призведе до позитивних змін в роботі сервісу. Користувачам буде набагато простіше отримати потрібну інформацію, оскільки тепер інтереси тих, хто цікавиться новобудовами і нерухомістю на вторинному ринку, перетинатися не будуть. Подібна проблема існує практично на усіх пошукових сервісах. Компанія ЛУН перша змогла знайти ефективний спосіб її вирішення.