У харківському метрополітені проходять випробування трьох вагонів виробництва ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (Полтавська обл.). Як розповів журналістам заступник генерального директора КП "Харківський метрополітен" Анатолій Однорогов, після всіх тестів вагони повернуть на завод. "Ми їх будемо випробовувати до 31 липня, щодня по три години, після цього повернемо виробнику зі своїми зауваженнями і пропозиціями", - зазначив А.Однорогов.

За його словами, так метрополітен підтримує вітчизняного виробника. Випробування вагонів, за словами А.Однорогова, не безкоштовні. Але скільки вагонобудівний завод заплатив за них харківському метрополітену, керівництво підземки не уточнює.

Як зазначив А.Однорогов, нові вагони набагато комфортніші, в них встановлена ​​система кондиціонування повітря, сидіння у вагонах м'які і більш міцні. "Простір під сидіннями не закритий, це великий плюс, оскільки зменшує ризик терористичних актів - все добре проглядається. Двері - протиударні, працюють не на стислому повітрі, а на електриці. Якщо людина перебуває в проході, двері не закриваються. Ці вагони потужніші й економніші за різними показниками, економія електроенергії сягає 30%. Також вони простіші в обслуговуванні", - розповів А.Однорогов.

Чи будуть у майбутньому закуповувати для харківського метро вагони виробництва Крюківського вагонобудівного заводу, поки невідомо.

Довідка "SQ". Як повідомив раніше А.Однорогов, рухомий склад у харківському метро зношений більш ніж на 80%. Окрім того, парку метрополітену бракує 10 вагонів.

Харківський метрополітен займає друге місце в Україні за протяжністю (35,59 км), а також за кількістю перевезених пасажирів (у середньому близько 800 тис. пас. на добу). У харківському метро - 28 станцій, рухомий склад - 321 вагон, три лінії - Холодногірсько-Заводська, Салтівська та Олексіївська.