Судан готовий обговорювати з Україною перспективи придбання регіональних літаків сімейства Ан-148/158, а також багатоцільових літаків сімейства Ан-74. Як повідомило інформагентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на прес-службу ДП "Антонов", зацікавленість у налагодженні співпраці була оприлюднена суданською стороною за підсумками відвідування ДП "Антонов" та Харківського державного авіаційного виробничого підприємства (ХДАВП) у рамках візиту до України міністра транспорту Республіки Судан Фейсала Абдалли.

В ході візиту Ф.Абдалла ознайомився з літаками Ан-148 і Ан-158, у тому числі, відвідав цех остаточної збірки заводу "Антонов", де сьогодні на завершальній стадії будівництва знаходяться три Ан-148 і один Ан-158. Також міністр ознайомився з виробництвом літаків Ан-74 на ХДАВП.

"На думку міністра, літаки Ан-148, Ан-158 і Ан-74 можуть ефективно експлуатуватися компаніями Судану, і подальше обговорення цього питання слід проводити за участю технічних спеціалістів та керівників авіакомпаній", - передала прес-служба оцінки підсумків візиту до України Ф.Абдалли.

Довідка "SQ". Ан-148 регіональний реактивний пасажирський літак, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2000-4400 км. Ан-158 призначений для перевезення 99 пасажирів на відстань 2500 км. Проводиться в Києві, на ХДАВП випускають для нього низку вузлів.

Турбореактивний багатоцільовий Ан-74 виробляють у Харкові. Дозволяє перевозити (залежно від модифікації) до 10 т вантажів, у тому числі до 52 пасажирів, на висоті до 10 100 метрів з крейсерською швидкістю 550-700 км/ч.

Основною продукцією ХДАВП є літаки, розроблені в АНТК ім.O.Антонова. На початку 90-х років XX ст. ХДАВП перейшло на виробництво Ан-74 для потреб комерційної авіації, а починаючи з 1999 р., виробляє регіональний турбогвинтовий Ан-140. У березні авіазавод уклав контракти на постачання літаків Ан-74 до Казахстану й Туркменістану. Також у ХДАВП є контракти на постачання комплектуючих для літаків Ан-140.