Південна залізниця випробує техніку, розроблену в індустріальній групі "УПЕК". Про це 16 травня повідомили "SQ" у прес-службі "УПЕК".

За даними "УПЕК", у квітні компанію відвідала експертна група на чолі із заступником генерального директора ДАЗТ "Укрзалізниця" Леонідом Лобойком. Групу зацікавили повітряна клімат-система ВКС 30/60 і здвоєний підшипник CRU-дуплекс. "На наш погляд, ця тема повинна знайти розвиток у розробках нових моделей рухомого складу. Безпосередньо з "УПЕК" обговорюємо можливості модернізації діючих вагонів. Сподіваюся, найближчим часом зможемо заявити про конкретні плани на цей рахунок. Базовим полігоном впровадження нових технологій визначена Південна залізниця. Але потрібно знати, скільки це буде коштувати. Офіційних підрахунків ще немає, тому не називаємо термінів", - повідомив заступник генерального директора "Укрзалізниці".

Довідка "SQ". ВКС-30/60 - реверсна повітряна клімат-система з холодильною потужністю - 30 кВт, опалювальної - 60 кВт. Система працює як повітряний кондиціонер у літній час (t зовніш. = +20 ... +45 Градусів), як тепловий насос (t н. = +7 O ... -40 градусв) у зимовий, а також у режимі вентиляції. У ВКС відсутня фреон, у ній немає машинного масла.

Здвоєний підшипник CRU-дуплекс є спільною розробкою підприємств "УПЕК" (інженерний R & D-центр та Українське конструкторсько-технологічне бюро підшипникової промисловості), а також Всеросійського науково-дослідного інституту залізничного транспорту і Всеросійського науково-дослідного інституту підшипникової промисловості.

З 2010 р. підшипниками CRU-дуплекс за розпорядженням президента ВАТ "РЖД" "Про підвищення надійності експлуатації буксового вузла візків вантажних вагонів" було обладнано 1 тис. вантажних вагонів.