До кінця 2010 р. на реконструкцію харківської окружної дороги будуть виділені ще 12,5 млн.грн. Про це 15 грудня повідомив журналістам начальник служби автомобільних доріг Харківської області Костянтин Микуленко. За його словами, зараз на реконструкції дороги виконано робіт на 355,7 млн.грн. Зокрема, повністю укладено асфальтобетонне покриття, нанесена горизонтальна розмітка і виконане водовідведення. Також практично повністю встановлені дорожні знаки, бар'єрні огорожі, укріплені узбіччя. "За сприятливих погодних умов до кінця року будуть повністю встановлені дорожньо-бар'єрні огорожі (всього 18,8 км), укріплені узбіччя (всього 9,9 км), замінено та встановлено залишилися дорожні знаки (ще 25 знаків)", - зазначив він. За його словами, на 2011 р. запланована установка паркових павільйонів по периметру окружної дороги, а також спеціальних майданчиків для автобусів з туристами. Крім того, розробляються проекти "зупиночних кишень" для далекобійників.

К.Микуленко підкреслив, що зараз проводяться роботи з влаштування зовнішнього освітлення дороги, встановлено 71 освітлювальна опора з 682 необхідних і прокладені 4,8 км кабелю з 27 км. Окрім того, на всіх виїздах з окружної дороги будуть встановлені пересувні вагові комплекси.

За словами заступника голови Харківської облдержадміністрації Валентина Дулуба, необхідно шість таких вагових комплексів, але поки закуплений тільки один. Приблизна вартість одного такого комплексу близько 265 тис.грн.

Довідка "SQ". Генеральний підрядник реконструкції дороги - ДП "Харківський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України". Основні субпідрядні організації - "Альтком" (Донецьк), трест "Дніпродорбуд" та ВАТ "ШРБУ-33" (Харківська обл.).

Під час капітального ремонту дороги було влаштовано сім додаткових смуг на підйом загальною протяжністю 7 км. Були повністю перероблені і заново забетоновані мости через річки Лопань і Харків, на вирівнювання профілю дороги було витрачено 130 тис.т асфальту першого шару, облаштовані водовідвідні споруди (25,8 км бортового каменю і 139 шт. телескопічних лотків), встановлено 1 тис. 125 дорожніх знаків, 11 тис. погонних метрів бар'єрного огородження, нанесено 203,6 км лінії дорожньої розмітки. На дорозі працювали 17 підрядних організацій, 500 одиниць техніки і 1,5 тис. робітників. Згідно проектно-кошторисної документації, для ремонту всієї дороги необхідно близько 500 млн.грн. Харківська окружна дорога включена до переліку об'єктів, які ремонтуються до Євро-2012. Дорога повністю відкрита для руху з 27 жовтня.