"Обсяги вантажних перевезень будуть збільшуватися, і потрібно планувати закупівлю нового рухомого складу", - заявив "SQ" начальник Статутного територіально-галузевого об'єднання "Південна залізниця" (ПЗ) Віктор Остапчук. За його словами, на Південній залізниці відчули вихід із кризи ще 2009 р., раніше, ніж на інших залізницях, тому зараз рухомого складу не вистачає, і Південна залізниця в гірших умовах, ніж інші дороги.

Як зазначив В.Остапчук, вантажовідправники активізували свою діяльність. Наприклад, раніше відвантаження продукції з Куп'янського силікатного заводу проводилася два рази на тиждень, а зараз - практично щодня. "Зараз обсяг навантаження на Південній залізниці складає на добу 90 тис.т., як і в 2009 р. А дорога могла б збільшити обсяги вантажоперевезень. Наша дорога знаходиться у вигідній ситуації, оскільки перевозить різноманітні вантажі. Нашою дорогю перевозять, наприклад, нафту , руду, зерно, будівельні матеріали і цукровий буряк. До речі, буряк возять ще тільки на Південно-Західній залізниці і трохи по Львівській. А оскільки вирішено збільшувати обсяги вирощування буряків, то й обсяги їх перевезень будуть збільшуватися", - підкреслив начальник залізниці.

За його словами, потрібно вирішувати проблему браку рухомого складу. "Повинна бути стратегія керівництва ДАЗТ "Укрзалізниця", спрямована на закупівлю нових вагонів та універсальних піввагонів, тому що, як би ми не намагалися використовувати спеціалізований переобладнаний рухомий склад, це тимчасове явище. Потрібно закуповувати нові універсальні піввагони, причому за різними схемами фінансування. Над цим обов'язково потрібно думати", - зазначив В.Остапчук.