ДП "Завод" Електроважмаш "(Харків) виграло тендери на постачання тягової апаратури для локомотивів, які будуть експлуатуватися на Транссибірській магістралі. Про це повідомили "SQ" на заводі. У 2011 р. до Росії було поставлено кілька зразків тягового обладнання, яке проходило випробування на Транссибі поряд із обладнанням виробників США та Китаю. За результатами випробувань було відібрано обладнання "Електроважмашу".

Як відзначили на заводі, на магістралі дуже складні умови експлуатації - температурні перепади, підйоми і спуски, крім того, нею їздять великовагові потяги. Конструктори заводу врахували ці особливості, що дозволило обійти конкурентів.

На заводі повідомили, що крім цього замовлення укладені договори на постачання тягового устаткування в Таджикистан і Монголію. Крім того, планується, що з другого кварталу 2012 р. різко зросте обсяг замовлень на тягове обладнання для тепловозів із Росії (на 30-35%).

 

Довідка "SQ". Конкуренцію в постачаннях тягового обладнання для локомотивів в Росію в європейській її частині "Електроважмашу" складають виробники з Німеччини, у Сибіру - з Китаю.

Локомотиви для Російських залізниць виробляють Коломенський, Брянський і Уральський заводи, а також Луганський тепловозобудівний завод. Найпотужніший із них - Уральський.

"Електроважмаш" забезпечує 80% потреби Росії в постачаннях тягових електродвигунів для виробництва електровозів і тепловозів. Завод також виробляє електрогенератори для АЕС, ГЕС і ТЕС.