На тролейбуси і трамваї, які КП "Міськелектротранс" придбало за договором лізингу у львівської фірми "ПЛ Лізинг", претендує ще один покупець. Про це 7 лютого заявив журналістам директор "ПЛ Лізинг" Юрій Свідзінський.

За його словами, через те, що харківська сторона не виконувала своїх зобов'язань за лізинговим договором, львівська фірма знайшла покупців на 90 тролейбусів і 10 трамваїв, оскільки, згідно з українським законодавством, транспорт залишається власністю "ПЛ Лізинг" доти, доки за нього повністю не розрахуються.

"Цей рухомий склад вважається новим - йому всього 5-6 років", - зазначив Ю.Свідзінський. Директор "ПЛ Лізинг" підкреслив, що у зв'язку з новими домовленостями з Харковом фірма зможе запропонувати покупцеві інший транспорт.
 

Довідка "SQ". Львівська фірма "ПЛ Лізинг" 7 лютого, мала вилучати лізингові тролейбуси, передані Харкову у 2006 р. Про це повідомив "SQ" директор підприємства Юрій Свідзінський. За його словами, представники фірми приїдуть до Харкова, щоб забрати 25 тролейбусів. "Термін договору фінансового лізингу сплив у грудні 2011 р. Про процедуру вилучення Харківську міськраду повідомили офіційним листом", - зазначив Ю.Свідзінський.

7 лютого Ю.Свідзінський приїхав до Харкова, щоб забрати першу партію тролейбусів, але не зміг потрапити до депо. У цей же день відбулася зустріч директора львівської фірми з харківським міським головою Геннадієм Кернесом і директором Департаменту транспорту і зв'язку Харківської міськради Сергієм Дульфаном, на якому сторони дійшли нових домовленостей. Подробиці нових угод С.Дульфан пообіцяв оприлюднити на сесії Харківської міськради, яка відбудеться 22 лютого.

"ПЛ Лізинг" у 2010 р. заявив, що планує вилучити 90 тролейбусів і 10 трамваїв, переданих за лізинговою схемою харківській міській владі у 2006 р. За словами Ю.Свідзінського, "КП "Міськелектротранс" та Харківська міськрада з жовтня 2007 р. не виконують своїх зобов'язань зі сплати лізингових платежів. 26 жовтня фірма знову заявила про наміри вилучити лізинговий транспорт у Харкова, оскільки заборгованість за рухомий склад становила вже 75,5 млн.грн. (без штрафів за прострочення виплати).