На будівництві злітно-посадкової смуги аеродрому Міжнародного аеропорту "Харків" вдвічі збільшили кількість робітників. Про це 5 липня повідомили "SQ" у прес-службі групи "DCH", що займається реконструкцією аеропорту. Модернізація аеродрому залучила163 робітників і 107 одиниць техніки компанії СУ-813 (на початку року працювало близько 80 робітників). У харківському аеропорту побудовано вже 2 тис. 300 м нової злітно-посадкової смуги (ЗПС) з 2 тис. 500 м, передбачених проектом.

Як відзначили в прес-службі, побудовано також 200 м нового магістрального руління, яке буде проходити паралельно новій злітно-посадковій смузі. Будівництво руління завершене. Ввести в експлуатацію нову смугу планується до кінця 2011 р., після чого стара смуга буде використовуватися як додаткове місце для стоянок літаків. Нова ЗПС буде оснащена спеціальним обладнанням, яке дозволить здійснювати зльоти й посадки в аеропорту при видимості не менше 300 м. Зараз аеродром має обладнання, яке призводить до зупинки польотів, якщо видимість стає менше 800 м.

Довідка "SQ". Група "DCH" в особі компанії "New Systems AM" є оператором реконструкції міжнародного аеропорту "Харків" і інвестором реконструкції аеровокзального комплексу, що включає зведення нового терміналу, модернізацію старого терміналу, реконструкцію привокзальної площі, будівництво тимчасового терміналу, модернізацію інфраструктури, закупівлю спецтехніки та транспорту. Загальна сума інвестицій "DCH" - 508,8 млн.грн.

Реконструкція аеродромного комплексу, яка включає реконструкцію перонів, злітно-посадкової смуги, встановлення світлосигнальної системи, будівництво аварійно-рятувальної станції, будівництво аеродіспетчерской вежі, здійснюється за рахунок держбюджету.