Південна залізниця (ПЗ) завершила будівництво контактної мережі на ділянці Полтава - Красноград - Лозова, де в травні підуть швидкісні потяги. Про це повідомили "SQ" на Південній залізниці. Електрифікація ділянки проводиться в рамках підготовки до Євро-2012. Подача напруги до контактної мережі розпочнеться 30 березня.

Як відзначили на Південній залізниці, Лозова буде станцією, де стикується живлення постійним і змінним струмом. Роботи на станції будуть завершені на початку травня. При цьому реконструйована тягова підстанція Лозова, на якій були замінені два силових трансформатори і побудований розподільний пристрій 27,5 кВ, уже прийнята комісією в експлуатацію. Прийняті в експлуатацію й нові тягові підстанції на станціях Красноград і Сахновщина. Прийом комісією тягової підстанції "Карлівка" (Полтавська обл.) відбудеться 13 березня.

За даними ПЗ, потужність тягових підстанцій враховує перспективу розвитку інфраструктури залізниці та регіону в цілому. Наприклад, потужність двох трансформаторів підстанції "Красноград" становить 80 МВт (для порівняння: потужність Красноградської районної підстанції "Харківобленерго" - 16 МВт). "Наявність вільних електричних потужностей дасть серйозний поштовх розвитку регіонів", - зазначили на дорозі.

Довідка "SQ". У рамках підготовки до Євро-2012 Південною залізницею були побудовані чотири стаціонарні тягові підстанції - на станціях Красноград, Сахновщина, Карлівка (напрямок Полтава-Красноград-Лозова), а також підстанція "Сагайдак" (напрям Гребінка-Полтава), яка з лютого вже працює. При цьому за всі попередні 20 років були побудовані всього дві стаціонарні тягові підстанції - в Ромодані (2002 р.) та Полтаві (2007 р.).

Усі чотири нові стаціонарні тягові підстанції - блочно-модульного типу. На них використовується найсучасніше обладнання: елегазові вимикачі, компактні розподільчі всіх напруг.