Красноградський завод металевих конструкцій (Харківська обл.) cтатутного територіально-галузевого об'єднання "Південна залізниця" (ПЗ) в січні-липні 2011 р. майже в два рази збільшив обсяги виробництва порівняно з аналогічним періодом 2010 р. Про це повідомив начальник виробничо-технічного відділу підприємства Павло Веренич, передав офіційний сайт Південної залізниці.

Як повідомив П.Веренич, головним напрямком у діяльності Красноградського заводу металевих конструкцій зараз є комплектація металоконструкціями ділянки швидкісного руху Полтава - Красноград - Лозова. "Уже виготовлено 20 жорстких попереч з 45. Все замовлення буде виконане до середини серпня. Також проводиться випуск консолей, кронштейнів, фіксаторів та відтяжок для ділянки швидкісного руху. Вже виготовлено 400 хомутів і 700 кронштейнів", - зазначив П.Веренич.

Довідка "SQ". Ділянки залізниці в Харківській області увійшли до програми електрифікації ДАЗТ "Укрзалізниця" на 2011-2016 рр. Реалізація програми дозволить збільшити пропускну спроможність залізниць, впровадити швидкісний рух поїздів, підвищити економічну ефективність залізничного транспорту. Орієнтовно обсяг капітальних вкладень у рамках програми по всіх залізницях складе 17 млрд. 303 млн.грн., річний економічний ефект у 2016 р. повинен скласти 2,1 млрд.грн., передбачуваний термін окупності проекту - 8,2 року. Швидкісний рух організовується в рамках підготовки до Євро-2012.

За даними "Укрзалізниці", на Південній залізниці, управління якої знаходиться в Харкові, планується електрифікувати ділянку Полтава - Красноград - Лозова на напрямку основного коридору впровадження прискорених і швидкісних поїздів Львів - Київ - Полтава - Донецьк, ділянка Полтава - Кременчук на напрямку Тополі - Куп'янськ - Основа - Люботин - Полтава - Кременчук - Знам'янка, ділянка Ворожба - Суми - Люботин на напрямку Конотоп - Люботин - Полтава, а також ділянка Красноград - Новомосковськ для впровадження швидкісного руху на напрямку Київ - Дніпропетровськ.