У Харкові – дефіцит водіїв громадського транспорту. Серед причин директор Департаменту будівництва та дорожнього господарства міськради Дмитро Липовий називає мобілізацію, пише KHARKIV Today.

У водіїв комунального електричного транспорту немає броні. Тому, каже чиновник, люди не поспішають іти працювати: якщо зараз вдалось би поновити трамвайний маршрут із Салтівки на ХТЗ, то хнайти хоча б 10 водіїв буде непросто. 

КП "Міськелектротранссервіс" запрошує харків'ян на роботу водіями трамваїв та тролейбусів. Пропонується навчання, яке триває близько п'яти місяців.

Зарплата в залежності від робочих змін - від 15 000 гривень "чистими".

На станціях метро з’явилися об’яви, що підприємству наземного електротранспорту також потрібні:

  • автослюсарі;
  • автомалярі;
  • електрики;
  • зварювальники;
  • охоронці.