Мобільний додадок "Харенерго", за допомогою якого харків’яни передавали показники лічильника електроенергії більше працювати не буде. Про це сьогодні повідомила пресслужба компанії ПрАТ "Харківенергозбут".

Причина скасування роботи застосунку - велика кількість скарг від споживачів на некоректну роботу додатку, а також впровадження у ньому реклами, платної підписки, оплати інших послуг, тощо.

У компанії наголошують, що ці дії були неузгоджені автором мобільного додатку з замовником.

Наразі "Харківенергозбут" працює над розробкою нового мобільного додатку.

Де і як сплачувати послуги з енергопостачання:

  • оплата без комісії у терміналах самообслуговування City24 .Карта розташування терміналів City24 тут.
  • системи електронних платежів банків-партнерів компанії:
    • сайт, особистий кабінет або мобільний додаток "Приватбанк";
    • сайт, особистий кабінет або мобільний додаток "Ощадбанк";
    • сайт, особистий кабінет або мобільний додаток "Easy Pay";
    • сайт або відділення АТ "Укрпошта".

Передати покази лічильника можна:

  • через особистий кабінет споживача на сайті АТ "Харківобленерго";
  • безпосередньо на сайті компанії;
  • за телефонами кол-центру:
    • 050-05-40-413,
    • 067-23-40-413,
    • 063-05-40-413,
    • 0-800-508-413,
    • 057-34-24-413.
  • за допомогою кол-центру компанії за номерами:
    • 067-728-24-28,
    • 073-728-24-28,
    • 095-728-24-28,
    • 0800-200-413,
    • 057-341-39-99.