Як завжди із запізненням від західних країн в нашій країні почалася торгівля різною продукцією через інтернет. В Україні отримала швидкий розвиток віртуальна торгівля найрізноманітнішої продукцією. Аудиторія вітчизняного сегмента мережі в останні роки розширюється в значній мірі за рахунок людей старшого і середнього віку, відповідно, платоспроможного споживача (приплив в мережу підлітків знизився через те, що за великим рахунком всі вони і так вже в інтернеті).

Практичні люди середнього і старшого віку, дізнавшись, що кавові машини купити в Мережі можна більш вигідно, а ціна в офлайн здавалася їм занадто високою, звичайно ж, починають придивлятися до віртуальних магазинів уважніше. Наприклад, кавомашини та кавоварки BEZZERA https://bezzera.com.ua пропонуються не тільки за хорошими цінами, але й на вигідних умовах. Для того, щоб придбати побутову техніку в кредит потрібно виконати такі умови:

  • мати українське громадянство;
  • бути старше 18 років;
  • мати діючий паспорт громадянина України та ІПН.

Зробивши вдалу покупку, люди прощаються з колишньою недовірою до покупки в даному випадку - неперевіреного «на зуб» товару, що неможливо помацати, і стають вічними покупцями того чи іншого інтернет-магазину.

Асортимент

Одна з важливих переваг для споживача вже була згадана - низька ціна на кавомашини, які в реальних магазинах продаються дорожче. Важливим також є і більш широкий вибір продукції, адже в інтернеті можна знайти практично все, тоді як в невеликому районному центрі - часто тільки речі першої необхідності. Щоб купити кавоварку в розстрочку, людям з таких місць нерідко приходилось здійснювати тривалі поїздки в мегаполіс з пошуком потрібного товару. З розвитком Інтернет-торгівлі люди отримали можливість замовляти будь-який товар з будь-якого міста з доставкою. У віртуальної торгівлі все ще залишається головний недолік - недостатньо розкручена система електронних розрахунків. Слід очікувати, що найближчим часом на цей момент звернуть увагу вітчизняні підприємці.

Переваги

Що стосується самих підприємців, то інтернет-магазин відразу ж дає можливість пошуку нових ринків збуту будь-якої продукції, виходу на міжрегіональний ринок. Багато успішних магазинів вже вийшли на міжнародний ринок в продажу своїх товарів через те, що розробка нейронних мереж стала ще доступнішою і простішою! Географічні обмеження, які відіграють таку значущу роль в разі звичайного офлайн-магазину, для торгової точки в інтернеті практично зникають. І це при тому, що платити за оренду приміщення власнику такого магазину не доводиться, набагато знижуються і витрати на виплату працівникам магазину (внаслідок зниження числа співробітників).

Все частіше людина, вибираючи кавомашину чи кавоварку, незадоволена занадто обмеженим вибором таких пристроїв в найближчому до неї реальному магазині, звертається в інтернет. Тут вона обов'язково знайде необхідний прилад, причому зможе вибрати найвигідніші умови покупки.

Але для того, щоб онлайн-магазин був успішним, щоб приносив великий прибуток, потрібно спочатку вкластися в нього. Якщо орендувати приміщення не потрібно, то на створення та розкрутку такого ресурсу слід виділяти і засоби, і сили, і гроші.