Незалежно від того, де Ви працюєте – в офісі, вдома чи і там, і там, дуже важливо мати правильні інструменти, необхідні для виконання роботи, а це означає, що ви повинні мати правильні офісні та канцелярські товари першої необхідності.

Ось п'ять товарів, які завжди повинні бути під рукою, і чому вони необхідні для того, щоб залишатися на висоті.

1. Блокноти.

Блокноти – це, мабуть, один з найнеобхідніших канцелярських товарів, який допомагає відстежувати та виконувати різноманітні повсякденні завдання. Згідно з одним дослідженням, корисним ефектом ведення нотаток є здатність обробляти інформацію на більш глибокому рівні, як наслідок ведення нотаток, також відомий як «ефект кодування». Тримаючи блокнот під рукою, зможете проводити «мозкові штурми», робити замальовки, писати нотатки, вести списки та займатися творчістю – незалежно від того, де перебуваєте.

2. Папір офісний.

Якщо у вас вдома є принтер, чудовою ідеєю буде тримати під рукою офісний папір для письма чи малювання, особливо коли читаєте та опрацьовуєте великі обсяги інформації. Дослідження Harvard Business Review (HBR) показують, що поєднання малювання та письма є ідеальним для генерування креативних рішень проблем.

3. Стікери.

Стікери роблять нотатки та нагадування більш помітними – наклеюйте їх на робочий стіл, комп'ютер та блокнот. Винайдені в 1968 році доктором Спенсером Сілвером, стікери чудово підходять для організації різних завдань або для спільної роботи. Вони є неймовірно універсальним рішенням, а багаторазовий клей дозволяє прикріплювати і переміщати нотатки, як заманеться.

4. Папки для зберігання документів.

За даними HBR, міжнародне опитування показало, що "інформаційні працівники втрачають до двох годин на тиждень на безрезультатні пошуки загублених цифрових документів". Крім того, вчені з Інституту неврології Прінстонського університету довели, що постійні візуальні нагадування про неорганізованість виснажують наші когнітивні ресурси і знижують здатність зосереджуватися. Організуйте свої нотатки, папери та важливі документи, зберігаючи їх в одному місці. Папка-швидкозшивач – чудове рішення, оскільки вона надійно зберігає сторінки. Папки-розділювачі допоможуть класифікувати документи за категоріями для легкого сортування та пошуку.

5. Ручки.

За словами Девіда Аллена, консультанта з продуктивності, "Ваша голова для того, щоб мати ідеї, а не тримати їх у пам'яті. Занесення всього у список може мати значний ефект". Завжди тримайте ручку під рукою, щоб ефективно організовувати завдання і не втрачати інформацію про свій прогрес. Також приємно викреслювати завдання зі списку справ, коли вони виконані.

Інтернет-магазин «UTS» може забезпечити усіма необхідними офісними товарами та канцелярським приладдям, незалежно від того, де знаходиться Ваше робоче місце. Зверніться до одного з наших спеціалістів з офісних товарів, щоб знайти найкращі рішення для ваших індивідуальних потреб!