Директор ПП "ПЛ Лізинг" (Львів) Юрій Свідзінський уже не є власником лізингового пакета на харківські трамваї та тролейбуси. Про це 19 квітня заявив журналістам харківський міський голова Геннадій Кернес (сьогодні Ю.Свідзінський заявив деяким ЗМІ, що компанія планує продати договір фінансового лізингу в рахунок заборгованості на електротранспорт - 90 тролейбусів і 10 трамваїв).
"Ю.Свідзінскій давно не є власником тих активів, за які так хвилюється. Зараз ми ведемо переговори з людьми, які є власниками цих активів, і один одного розуміємо. Транспорт у Харкові був, є і буде примножуватися в подальшому", - підкреслив Г.Кернес.
Як стало відомо "SQ", засновник "ПЛ Лізинг" Ришард Лучин і представники польського державного банку "РКО Bank Poski SA" в особі ПАТ "Кредобанк", який давав львівської компанії кредит для купівлі електротранспорту, переданого на умовах фінансового лізингу харківському КП "Міськелектротранс", зараз ведуть переговори з представниками Харківської міськради. Тема переговорів - борг КП "Міськелектротранс" (Харків) за тролейбуси і трамваї.
Сам Ю.Свідзінскій 20 квітня заявив "SQ", що вже близько двох місяців не є генеральним директором ПП "ПЛ-Лізинг", хоча під час попередніх розмов Ю.Свідзінський про цей факт не згадував.
Довідка "SQ". Львівська фірма "ПЛ Лізинг" неодноразово збиралася вилучити 90 тролейбусів і 10 трамваїв, переданих за лізинговою схемою харківській міській владі у 2006 р. За словами Ю.Свідзінського, "КП "Міськелектротранс" та Харківська міськрада з жовтня 2007 р. не виконують своїх зобов'язань зі сплати лізингових платежів. За даними Ю.Свідзінського, заборгованість за рухомий склад на лютий 2012 р. становила майже 120 млн.грн. (75 млн.грн. власне боргу і 44 млн.грн. - штраф за протермінування).
7 лютого 2012 р. у Харкові відбулася зустріч харківського міського голови Геннадія Кернеса з директором "ПЛ Лізинг" Юрієм Свідзінським, на якій був розглянутий укладений раніше договір. "Зараз транспорт залишається в Харкові і буде експлуатуватися на вулицях міста. Ми плануємо передати його на баланс нових підприємств комунального транспорту, закінчивши тим самим ще один етап реорганізації КП "Міськелектротранс", - зазначив С.Дульфан. Також між Харківською міськрадою і "ПЛ Лізинг" були укладені якісь домовленості. Зокрема, міськрада, за словами Ю.Свідзінського, мала надати документальні зобов'язання з виплати всього боргу, а також графік погашення боргу. Планувалося, що на кожній сесії міськради на це будуть виділятися кошти. Так, 22 лютого на сесії було виділено 4,5 млн.грн. на погашення частини боргу. Проте ці гроші на рахунки "ПЛ Лізинг" так і не надійшли.
30 березня Ю.Свідзінскій повідомив "SQ", що у нього відбулася телефонна розмова з С.Дульфаном, який повідомив, що міськрада лише готує документи для перерахування виплат за лізинговий транспорт. 2 квітня під час прес-конференції С.Дульфан заявив, що у "ПЛ Лізинг" змінилася ситуація. "На сьогодні кредитори, які забезпечували дану угоду, у зв'язку зі зміненими умовами претензій до нас не мають", - підкреслив С.Дульфан. На що Ю.Свідзінскій заявив, що "ПЛ Лізинг" відповідний лізинговий договір не розривав і зобов'язань нікому не передавав.