Створення нових оригінальних страв – відмінний привід привернути увагу клієнтів, покращити імідж ресторану. Адже заклад сфери HoReCa – це, перш за все, страви. У вас може бути вишуканий дизайн, бездоганний сервіс, ефективна система автоматизації ресторанного бізнесу. Але якщо ви подаєте несмачну їжу, гості підуть до іншого ресторану.

Створити кулінарний шедевр – задача шеф-кухаря. Вигідно її презентувати – спільна справа усіх, починаючи від власника бізнесу і завершуючи офіціантом.

Коли вводити нову страву

Якщо концепція вашого закладу продумана професіонально, вона враховує кліматичні умови регіону, сезонність, думки клієнтів, інші фактори. Технолог компанії повинен приймати участь у моніторингу меню, надавати пропозиції щодо його оновлення – виключення страв, які втратили актуальність і включення нових товарних позицій. Рекомендуємо додати до програми створення меню ресторану календарний план, який дасть змогу відстежити ефективність нових позицій. Якщо прораховані всі фінансові показники і зроблено висновок про доцільність введення нової пропозиції, потрібно починати роботу над її просуванням.

Дегустація співробітниками

Першими «суддями» нової страви повинні бути члени вашого трудового колективу. При чому дегустація має пройти у святковій атмосфері. Попередньо підготуйте зал, сервіруйте столи, підберіть відповідні напої, проведіть презентацію. Такий захід неодмінно окупиться. Адже саме офіціанти працюють безпосередньо з клієнтами і пропонують їм скуштувати новинку ресторану.

Постійні клієнти

У вашого закладу сформувалась база постійних клієнтів? Зателефонуйте їм і запросіть на дегустаційний захід. Оповістити можна також шляхом смс-розсилки або електронного листа. Але обов’язково повідомлення має носити особистий характер. Значно підвищити лояльність клієнтів допоможе створення страв з урахуванням їхніх думок і пропозицій.

Після проведення дегустації запропонуйте гостям залишити відгуки про новинку – наприклад, заповнити анкету або залишити допис у соцмережах.

Лідери думок

Окрему дегустацію слід влаштувати для лідерів думок. Наприклад, блогерів, на яких підписані представники вашої цільової аудиторії. Бажано, щоб такий захід був проведений окремо і після дегустації для постійних клієнтів. Якщо людина скуштувала вашу нову страву, залишила про неї відгук, а потім побачила відгук популярного блогера – довіра до вашого закладу зросте в рази.

Служби доставки

Доставка їжі додому або в офіс – ще одна можливість просування нової страви. Додайте новинку до замовлення, а з нею – повідомлення клієнту. Звичайно, на гарній листівці, написане від руки. Запропонуйте спробувати новинку і залишити відгук.

Ці прості правила просування допоможуть підвищити інтерес не лише до новинок меню, а й до ресторану в цілому. Звичайно, вони потребують зусиль і деяких фінансових витрат. Але результати вас приємно здивують.