Важко повірити, що машина, представлена ​​на ринку з 2017 року, продовжує дивувакти перехожих. Колективу під керівництвом Тадаро Морі вдалося створити автомобіль, який обіграє стилістично нудні німецькі коробки та привертає увагу італійців, встановлюючи стандарти в автомобільному дизайні. У Сполучених Штатах Lexus займає безперечну позицію, завоювання якої розпочалося 30 років тому, з сильним кроком у вигляді запуску лімузина LS, завершуючи конкуренцію позашляховиком RX. А Спорт купе Лексус LC - це глазур на торті.

Але який! Купе почувається як вдома на гладких та широких асфальтових поверхнях. Водій буквально відпочиває за кермом. Велике значення має феноменальна, майже гротескна кабіна, оброблена шкірою. Крісла обіймають тіло, а 13 динаміків Марка Левінсона видають рок 80-х років, перемішаний репом. Це флагманська модель на 2 + 2 місця, але Lexus фокусується на старій школі - посередині є програвач компакт-дисків, а мультимедійна система вертає приблизно на 20 років тому.

Сидячи за кермом Lexus, перед вами TFT-дисплей у характерному рухомому кільці. Це, в свою чергу, елемент, взятий із суперкара LFA, яким було попереднє флагманське купе, запропоноване Lexus. Обидва ці автомобілі були зроблені на одній фабриці, і обидва - це спроби Акіо Тойода відродити (чи, можливо, омолодити) марку.

Щоб побачити, чи є у LC щось на кшталт екстремального LFA, вирушайте на міжнародний іподром Palm Beach. Колія, розташована серед боліт, являє собою 3,27-кілометрову петлю, форма якої говорить про те, що плавні вигини спеціально розроблені для американських автомобілів. Правильна гоночна лінія, проведена кваліфікованим інструктором на маршруті, передбачає, що буде не тільки багато сильного гальмування, але і кілька різких поворотів.
Хоча японці спеціалізуються на гібридних системах (і LC пропонується в цій версії), можна вибрати 477 кінських сил атмосферного V8 під капотом, розвиваючи потужність надзвичайно плавно і лінійно.

V8 підключений до 10-ступінчастої коробки передач

Ця кількість передач повинна забезпечувати плавніший розгін, але на трасі це виявляється проблемою. Таке враження, що у вас є щонайменше 3 відповідних передачі на кожному повороті, і їх переключання більше бентежить. Краще залишити коробку передач у спокої і зосередитися на дорозі.

LC важить - залежно від обладнання - близько 2 тонн

З таким результатом боролись, використовуючи, наприклад, алюміній або пластмаси, армовані вуглецевим волокном. Майже ідеальний розподіл ваги з низьким центром ваги робить автомобіль надзвичайно простим у підтримці курсу. Сидіння знаходиться дуже близько до асфальту. У поєднанні з керованою задньою віссю LC здається вдвічі меншим.

З шин шириною 275 мм успішно вибиваються 477 коней. Важко повірити, з якою витонченістю LC, очевидно розроблений для швидких поїздок на двох, може впоратися з цим на трасі. Звичайно, це не Porsche 911, але ігнорувати потенціал LC - це серйозна помилка. Довга пряма виявляє ще одну перевагу LC - на 170 км/год кабіна напрочуд тиха. Активна аеродинаміка робить свою справу, але це також залежить від дрібних деталей, таких як крихітні плавці на дзеркалах.