CRM система що це таке. Багато бізнесменів могли бачити її в дії. Але часто у них не має розуміння, навіщо їм це потрібно, особливо малому і середньому бізнесу. Кількість клієнтів невелика, а відділ продажів компанії складається з декількох продавців. І, здається, що CRM-система не потрібна, адже контроль роботи і взаємодія з клієнтом дуже проста. Всі дзвінки і замовлення обробляються, клієнти задоволені і менеджери справляються з потоком. Але якщо впровадити автоматизацію, відразу можна буде побачити, як покращитися робота відділу продажів і наскільки задоволенішими стануть клієнти. Вартість CRM системи сьогодні доступна кожному підприємцеві.

Система допоможе вам:

  • прискорити якісну обробку замовлень;
  • контролювати залишки товару;
  • спростити замовлення товару у постачальника;
  • вести кілька фірм одночасно;
  • контролювати видаткову і дохідну частину.

Прискорення якісної обробки замовлень

Якість і швидкість обробки замовлень збільшується завдяки тому, що всі замовлення, з усіх торгових майданчиків, потрапляють в загальну базу протягом хвилини і доступні менеджеру в CRM системі. Таким чином, ваші продавці роблять зворотний дзвінок клієнтові не більше ніж через п'ять хвилин. Також вони бачать кількість товарів в залишках, і відразу можуть зорієнтувати клієнта з часом доставки.

Контроль залишків товару на складі

CRM модуль інтеграції зі складом дозволяє вам мати в системі не обмежену кількість складів. При чому склад може бути реальним або віртуальним, із залишками товару у постачальника, а може бути і шоурум. Контролювати залишки стає досить просто, адже всі товари знаходяться в базі і кожен в своїй групі, і сортується по постачальникам.

Замовлення товару

При прийманні замовлення, як було сказано вище, ваш менеджер відразу бачить кількість товару в наявності, якщо ж його залишилося мало або немає взагалі, він може відразу відправити його до відповідальної особи прямо з CRM. Всі замовлення упорядковано відповідно до постачальників. Таким чином, замовляючи товар не треба постійно думати якого товару не вистачає, а якого достатня кількість. При цьому менеджер відразу володіє інформацією, який з товарів продається добре, а який потрібно виключити з вашого асортименту.

Ведення декількох фірм

В системі можна створити необмежену кількість компаній продавців. Ви можете створити окремо фірми для інтернет магазину, торговельного майданчика і звичайного магазину. Кожній фірмі присвоюються свої реквізити. Коли замовлення надходять на обробку менеджеру, відразу доступна інформація, звідки воно прийшло і він не помилиться при дзвінку клієнта з назвою компанії. При друку чека або накладної для відправки реквізити фірми вставляються автоматично.

Контроль витрат і доходів

CRM система допоможе вам контролювати ваші фінансові потоки. У будь-який момент ви зможете переглянути всі звіти з продажу та витрат за будь-який період часу. Також, для зручності, всі звіти можна вивантажити в XML файлі.

Резюмуючи можливості - CRM система потрібна кожному бізнесу, який працює з клієнтами безпосередньо і прагне збільшити обсяги продажів і розширити свою справу за рахунок поліпшення якості обслуговування і скорочення затрат часу свого персоналу.