Купівля покрівельного матеріалу: ризики та можливості.

На сьогоднішній день великі інтернет-магазини — такі як «Покрівля-Фасад» — стають все більш привабливими з точки зору роздрібної та дрібногуртової купівлі будівельних матеріалів. Спричинене це більшою модульністю таких компаній у порівнянні з крупними офлайн-магазинами, та більш ефективною роботою менеджменту.

Переваги співпраці з «Покрівля-Фасад»

На прикладі інтернет-супермаркету покрівельних матеріалів та супутньої продукції «Покрівля-Фасад» зручно розглянути перевагу купівлі таких виробів у інтернеті:

  • Перша важлива причина — ц асортимент. Сьогодні інтернет-магазини мають можливість пропонувати кінцевому споживачеві вибір з великої кількості позицій. Це дає змогу підібрати металочерепицю або інший покрівельний матеріал майже для будь-якого проекту.
  • Другий аргумент на користь купівлі саме в цьому інтернет-супермаркеті — ціни. Мінімальна націнка забезпечується за рахунок прямих поставок від виробника або центрального дистриб’ютора, тож покупець платить лише за товар — а не оплачує утримання великого штату офлайн-магазину.
  • Контроль якості також входить до переліку переваг. Репутація «Покрівля-Фасад» будувалася протягом кількох років — і тому керівництво ретельно слідкує за тим, щоб шанси отримання браку кінцевими споживачами були мінімальними.

На додачу варто згадати також про логістику та сервіс. Всі процеси — від вибору комплектуючих до відвантаження готової металочерепиці кінцевому замовнику — є максимально автоматизовані та стандартизовані. Це забезпечує мінімізацію часових витрат та спрощує формування замовлень.

Металочерепиця в асортименті

Для інтернет-супермаркетів, що працюють у галузі продажів будівельних матеріалів, є кліка знакових товарних позицій. До їх переліку входить і металочерепиця — попит на неї постійно зростає, тому саме цей покрівельний матеріал складає левову частку асортименту.

При виборі металочерепиці варто звернути увагу на:

  • Конфігурацію листів черепиці.
  • Колір (є кілька стандартних відтінків, проте можна найти вироби майже будь-якого кольору).
  • Товщину металу (товща черепиця міцніша, проте вона дорожча і потребує більш надійної несучої конструкції).

Важливим також є бренд виробу. Металочерепиця від відомих виробників зазвичай є більш досконалою зовні, та й служить вона довше. Проте сьогодні конкуренція на ринку покрівельних матеріалів доволі висока — тож навіть невеликі компанії стабільно покращують свою якість. Тому при виборі важливо звертати увагу не лише на популярну торгівельну марку а й на відгуки покупців. Додатковою гарантією може стати місце купівлі металочерепиці — тож значні партії варто замовляти у перевірених точках продажу, таких як «Покрівля-Фасад».