Засідання Господарського суду Харківської області у справі про банкрутство ХКП "Міськелектротранс" призначене на 26 лютого (початок о 12.00). Про це йдеться в ухвалі господарського суду про початок процедури банкрутства підприємства. Справу веде суддя Віталій Усатий, представник боржника - керівник підприємства Сергій Почепецький.

Як зазначено в постанові, ініціюючими кредиторами у справі виступили Управління Пенсійного фонду України у Комінтернівському районі Харкова й Основ'янська міжрайонна державна податкова інспекція Харкова. За їх даними, сукупна заборгованість "Міськелектротрансу" становить 42 млн. 881 тис.грн., у тому числі 29 млн. 982 тис.грн. перед райуправлінням Пенсійного фонду і 12 млн. 899 тис.грн. перед ДПІ - з податку на доходи фізичних осіб (із зарплати), а також земельного податку з юридичних осіб.

У ході підготовчого судового засідання представник районного управління Пенсійного фонду повідомила, що на момент розгляду справи заборгованість підприємством не погашена. Представники боржника борг перед кредиторами визнали в повному обсязі, пояснивши, що у зв'язку з важким економічним становищем підприємства не можуть його погасити, і проти порушення справи про банкрутство не заперечували. Крім того, представник "Міськелектротрансу" повідомив, що загальний розмір кредиторської заборгованості підприємства, за даними бухгалтерського обліку, складає 251 млн. 705 тис.грн. Підприємство не має можливості сплатити борг у зв'язку з недостатністю активів, сума яких складає 36 млн. 714 тис.грн., у тому числі дебіторська заборгованість - 4 млн. 954 тис.грн.

Суд увів процедуру розпорядження майном боржника і доручив арбітражному керівнику Ірині Шапці до 22 лютого подати до господарського суду реєстр вимог кредиторів.

Довідка "SQ". 27 грудня 2012 р. директор Департаменту транспорту Харківської міськради Сергій Дульфан заявив, що банкрутство "Міськелектротрансу" ніяк не відіб'ється на роботі міського електричного транспорту. Підприємство давно знаходилося в складній економічній ситуації, оскільки держава не компенсувала збитки від перевезення пільгового контингенту. "Зараз "Міськелектротранс" не веде господарської діяльності, а майно, яке знаходиться на балансі підприємства, не використовується для обслуговування трамваїв і тролейбусів", - зазначив Дульфан. На підприємстві працюють дві людини - директор і головний бухгалтер.

У 2011 р. на базі ХКП "Міськелектротранс" рішеннями сесії Харківської міськради було створено п'ять окремих комунальних підприємств: "Салтівське трамвайне депо", "Жовтневе трамвайне депо", "2-е тролейбусне депо", "3-е тролейбусне депо", які зараз здійснюють наземні пасажирські перевезення, та "Міськелектротранссервіс". Пізніше на базі "Міськелектротрансу" були створені ще два КП: "Навчально-координаційний центр "Міськелектротранс" та "Міськелектротрансжитлосервіс".

"Міськелектротранс" на жовтень 2012 р. займав друге місце в Україні за боргами до Пенсійного фонду: його заборгованість становила 70 млн.грн.