"З Ізюмського тепловозоремоного заводу звільняються кваліфіковані працівники", - йдеться в заяві фракції Комуністичної партії Харківської облради, яку на сесії 18 серпня оголосив депутат облради Ігор Луценко. За його словами, в роки СРСР на заводі працювало 5 тис.осіб, зараз працює 320 осіб. "Працівники під тиском адміністрації звільняються за згодою сторін і вступають на біржу праці", - зазначив І.Луценко.

За його словами, керівництво підприємства працює неефективно. На завод 18 листопада 2010 р. був призначений керівник санації. З приходом нового керівництва стан заводу різко погіршився. Були розірвані договори з традиційними замовниками, а нові поки не укладені в потрібному обсязі. Скоротилися обсяги виробництва, в результаті заборгованість із зарплати на заводі становить 7 млн.грн. Деяким працівникам заборгували ще за січень цього року. З липня завод працює по одному дню на тиждень. "Ми вимагаємо, щоб Харківська облдержадміністрація й облпрокуратура звернули увагу на завод", - зазначив І.Луценко.

Довідка "SQ". ІТРЗ спеціалізується з капітального ремонту тепловозів (2ТЕ116 і 2ТЕ10), вузлів і агрегатів рухомого складу, а також з виготовлення запасних частин до них. 100% акцій підприємства, що є ВАТ, належать державі в особі Міністерства транспорту та зв'язку.

На початку 2010 р. прокуратура Харківської області передала до суду справу за штучним доведенням заводу до банкрутства. Звинувачення було пред'явлене колишньому директору Євгену Орлову. За рішенням суду на ІТРЗ призначена нова рада кредиторів, яка прийняла рішення розвивати завод, а не ліквідувати його.

Як заявляв у жовтні 2010 р. голова Харківської облдержадміністарції Михайло Добкін, найближчим часом буде розроблений план санації заводу. За словами губернатора, є рішення ДАЗТ "Укрзалізниця" та Мінтрансу про те, що завод буде основним підприємством з ремонту тепловозів у східній, центральній і південній Україні, і в нього будуть серйозні замовлення на 2011 р.