Будь-яка бізнес-діяльність має свої особливості. Окремо варто відзначити бізнес у сферах Retail і HoReCa, оскільки він має свою яскраво виражену специфіку. Тепер керувати цим бізнесом стало набагато простіше, оскільки його представникам розробникизмогли запропонувати дуже зручний клієнтський маркетинг. Він допомагає залучати нових клієнтів і утримувати вже існуючих, організовувати активні спільноти, що демонструють відданість бренду. Також за допомогою клієнтського маркетингу може бути розроблена ефективна програма лояльності, здатна в рази підвищити престиж закладу, покращити і утримати потік клієнтів.

Оскільки головним фактором прибутковості закладу є клієнти, доводиться працювати саме з ними. На базі клієнтського маркетингу була розроблена спеціальна платформа BigFamily, що дозволяє налагодити пряму комунікацію з споживчою аудиторією. Це необхідно як раз для того, щоб зробити клієнтів частиною великої родини, зацікавити їх і переконати в прихильності даному бренду. З огляду на існуючу конкуренцію і насиченість ринку, зробити це просто необхідно. Вибудовування довгострокових та партнерських відносин з клієнтами обов'язково призведе до стабільного зростання компанії і її стійкою позиції.

При відкритті ресторану дуже важливо стежити не тільки за тим щоб залучати нових клієнтів. Необхідно ще й утримати тих, хто відвідав ресторан хоча б один раз. Це зробити необхідно, оскільки дуже скоро можна буде втратити існуючих клієнтів. Відкриються поблизу нові заклади, і прибуток ресторану помітно знизиться. Щоб не рятувати ситуацію в останній момент, коли врятувати її вже неможливо, необхідно вибудовувати відносини з клієнтами заздалегідь. Для цього й існують розумні програми лояльності. Вони здатні перевести просто відвідувачів в розряд постійних клієнтів. Для цього можуть бути задіяні різні методи - комунікації, а також нематеріального і матеріального стимулювання.